Таблоидът, който публикува писмото до Меган Маркъл, ще обжалва присъдата в нейна полза

С решение на съдия от Върховния съд публикацията е нарушила поверителността и авторските си права.

Британският таблоид Mail on Sunday обжалва решението на съдия от Върховния съд в полза на Меган Маркъл, според което изданието е нарушило нейната поверителност и авторски права, като е публикувало откъси от писмото й до отчуждения й баща след сватбата. Принц Хари през 2018 г., съобщават световните агенции.

40-годишната Меган заведе дело срещу Associated Newspapers за съобщения, публикувани в Mail on Sundays в писмо до баща й Томас Маркъл през август 2018 г., три месеца след брака й с Хари. Херцогинята на Съсекс твърди, че това е нарушение на нейната поверителност и авторски права.

По-рано тази година съдия Марк Уорби се произнесе в нейна полза извън съда и разпореди на вестника да отпечата извинение на първа страница и да плати съдебни такси.

The Mail on Sunday обжалва решението му днес с аргумента, че съдията не е трябвало да разглежда писмото като „интимна комуникация“ между Меган и баща й и че той е стигнал до грешни заключения по други въпроси.

„Писмото е изготвено с цел да бъде публично достояние, тъй като ищецът разбира, че г-н Маркъл може да го разкрие на медиите“, каза Андрю Калдекот, адвокат на Mail on Sunday.

Според него подходът на съдията към разглеждане на позицията на подсъдимия е бил твърде ограничен.

Адвокатите на Меган Маркъл от своя страна заявиха, че делото трябва да бъде отхвърлено, тъй като друго дело ще провокира по-нататъшно нахлуване в личния живот на съпругата на британския принц Хари и Mail on Sunday ще се възползва от техния случай.

Source